Klantentevredenheidsonderzoek
TumTum kinderopvang vindt de mening van onze klanten heel belangrijk. Als ondernemer staan we dan ook zelf vaak op de groep en zijn we laagdrempelig benaderbaar voor onze ouders. Dus als er wat te delen is dan weten we dat vaak al snel -wat fijn is- zodat we daar gelijk op in kunnen spelen en zo onze klanten tevreden houden. Vanuit Opvang Nieuwe Stijl wordt ook iedere twee jaar een online klantentevredenheid onderzoek uitgevoerd. Dat vinden we ook belangrijk omdat in dat onderzoek uitgebreider stil wordt gestaan bij de volle breedte van onze dienstverlening. Klanten hebben ook de mogelijkheid om een totaalcijfer aan ons te geven.
Het laatste onderzoek voor TumTum kinderopvang is uitgevoerd in ............ en het gemiddelde "eindcijfer" dat we van onze klanten hebben gekregen is:
X
Daar zijn we uiteraard erg trots op en doen ons uiterste best om de dienstverlening op peil te houden en daar waar mogelijk te verbeteren.